Vamos a Buenos Aires!

Den 1 september reser jag och min 19-årige (då) son Hjalmar till Buenos Aires i Argentina för en längre vistelse. Vi vill helt enkelt ut och se oss om i världen.
Hjalmar går ut gymnasiet. Sedan väntar livet. Innan dess ska han uppleva någonting tillsammans med sin pappa.

Den här bloggen startar i god tid. Sex månader innan avresa. Jag tänker skriva om planerandet och sedan direkt från Buenos Aires.
Tango, fotboll, vin och stora biffar väntar oss.

Läget just nu är att vi passerat "the point of no return". Vi har bokat British Airways den 1 september från Kastrup, via London och sedan direkt över Atlanten.
Vi har bokat lägenhet i San Telmo för tre månader i Buenos Aires bohemkvarter.
Jag har sålt min lägenhet i Kristianstad. Finansieringen av hela resan är delvis klar.

Vamos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0