Whisky Blues från tryckeriet




Då har Whisky Blues - min, och Börje Berglunds, kriminalroman äntligen
kommit från tryckeriet! Eftersom jag sitter i en lägenhet i ett soligt
Buenos Aires så dröjer det ytterligare två veckor innan jag kan få resultatet
i min hand.
Det är alltid lite speciellt när en bok kommer ut.
Whisky Blues släpps till konsumenterna torsdagen den 20 maj kl 19oo med
ett releaseparty på Grand Hotell i Kristianstad. Alla är välkomna!
Vi bjuder på lite prat om whisky, lyssnar på säckpipa - och vem vet, kanske kilten jag köpte i Inverness 1972 fortfarande passar mig...

Har du inte möjlighet att komma själv till Grand Hotell, så kan du beställa ett ex av boken direkt av mig på mail: [email protected].
Du kommer självklart också att kunna köpa den via bokhandel eller hos näthandlarna.
Beställer du av mig så får du den signerad, och levererad så snart jag är hemma i Sverige, vilket blir omkring den 14:e maj.

Boken har redan rönt stort intresse - inte minst på whiskyfestivalen i Växjö, i april.





Kommentarer
Postat av: Thomas Nydahl

Tell, menar du verkligen "konsumenterna" Jag hoppas att det är höstvindarna som får dig att kalla läsarna det! Men jag ser fram emot din bok. Hade nog kunnat tänka mig en flaska också.

2010-05-01 @ 16:02:25
Postat av: tell

Du har rätt Thomas. Ett försök att vara lite rolig, som kanske inte blev så bra.

I dag väntas en fin höstdag med 26 grader, men solen tappar lite i styrka för varje dag som går.

Här kostar en flaska av den lokala "Breeders Choice" mindre än en krona per cl.

2010-05-01 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0