Pippi på fåglar 2

Mitt fågelvansinne har inte blivit bättre. Tvärtom. Det har utvecklats till en mani. Då har jag ännu inte lyckats fånga en kolibri med digitalkameran än. Jag har sett en. Och i helgen, med tåget på väg mot Tigre, såg jag en som satt stilla på en ledning. Men...tåget for förbi och kameran var nedpackad. Dessutom ska man ju ha kolibrin ryttlande i luften framför en vacker röd blomma.

Det kommer. Tills dess så presenterar jag de här tjusiga små vännerna. Som vanligt, ingen identifiering, men vadå?


   

 


Kommentarer
Postat av: Lottene

alla i argentinska varianter: argentinsk pilfink, argentinsk stenknäck, argentinsk lövsångare, argentinsk stork samt argentinsk dopping. :-D

2010-01-14 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0