Recension hos Nisse Scherman

Det är alltid roligt att hitta läsare som läst det man har skrivit, ännu roligare om de gillar det som de har läst och allra roligast när de dessutom berättar det för andra.
Det har till exempel Nisse Scherman i Stockholm gjort.

Du kan läsa hela hans recension av Whisky Blues här.

Några rader citerar jag:

"Detta är något så ovanligt som en whiskydeckare. Och eftersom jag både gillar deckare och whisky öppnade jag boken med stor förväntan och spänning. Och jag blev inte besviken, snarare överraskad över hur mycket jag tyckte om denna historia...Storyn har ett bra driv, det är lättläst utan att vara löjligt och här finns gott om humor och fängslande karaktärer. För mig som sysslat mycket med dart är det en extra krydda att man här kan finna en dartspelade bov vid namn Bill O’Bull..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0