What really matters...en reflektion

Jag köpte faktiskt Kvällsposten i går. Detta för att få så mycket som möjligt från helgens allsvenska fotbollspremiär. För att kunna frossa i HIF:s 3-0 än en gång.
 
När jag idag kollade in Georgian Times på nätet slog det mig en sak. I vänsterspalten där länkarna till tidningens olika avdelningar finns (precis som på AB, Expressen med flera), så stod ämnena i den här ordningen: Politics, Interview, Economy, Editorial, Business rating, Justice, Conflicts, Military Matters, Analytics, Religion, Caucasus,World, Special report, Sports...
 
Ja, du läste rätt. Sport kom alltså på 14:e plats.Jag kan inte tänka mig annat än att redaktörerna på Georgian Times listar ämnena i den ordning de tycker att de är relevanta för sina läsare. Kolla gärna hur det ser ut på svenska tidningars websidor. Bara en reflektion. Men så står det ingenting om HIF heller i GT...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0