...has left the building

Tack alla som följt min blogg under den här tiden. Jag startade bloggen för att berätta om min och sonens resa i Argentina. Drog igång den ett halvår före avresa och nu har den varit igång exakt fyra månader efter hemkomsten också. Lite bromssträcka också.
Det räcker.
Istället öppnar jag åter min hemsida. Den är inte riktigt färdig, men där ska ni framöver kunna hitta nyheter kring mina böcker.
Välkomna till:  www.pereriktell.com

Och för er som söker information om Buenos Aires och Argentina, vill jag gärna rekommendera:
Bromans i BA.

Och än en gång: Tack för den här tiden!



Kommentarer
Postat av: Thomas Nydahl

Tack Tell för alla dina fantastiska berättelser, både från Argentina och från hemkomsttiden. Jag ser verkligen fram emot din kommande bok! Hands, Thomas

2010-09-15 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0