Berlin Alexanderplatz








En promenad längs med havet vid Ystad kan ge många olika upplevelser.
Rakt söderut, nästan exakt rakt söderut, ligger gränsen mellan östra
Tyskland och Polen. Den 29 december såg jag den här "skylinen" nästan absolut rakt söderut. Där finns ingenting. Där ska inte synas någonting,
mer än möjligen en och annan förbipasserande skuta.


Så, vad var det jag såg, den 29 december 2010?



Jag tycker själv att det ser ut som radio- och TV-tornet på Alexanderplatz
i östra Berlin. Men det kan det ju knappast vara. Eller hur fungerar det
med hägringar, reflexer och annat? Jag har satt vännen och fenomenlösaren Clas Svahn i UFO-Sverige på mysteriet och vi får väl se vad han
kommer upp med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0