Bokmässan?

Ju mer jag läser och hör från bokmässan i Göteborg desto mer frågar jag mig varför jag inte blev skomakare istället.
 
Men årets besök gick enligt planerna. Jag var en enmans vimmel-, mingel- och vingelmonter på ständigt gående fot och träffade många fina vänner. Ändock - det här är ingenting för mig. Årets bild från mässan får bli på den gamle rödgardisten, som nog också känner att samhället inte riktigt håller samma riktning som han önskat. Låt det dock bli vår enda gemensamma nämnare
.
 
 
 
På plussidan: alla fina vänner.
På minussidan: allt detta fokuserande på sig själv och sin egen duktighet, smilandet och intrigerandet.
 
Nästa år? Tveksamt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0